M’ijsjes

Drie echte ijsmeisjes stonden aan de wieg van M’ijsjes. Vanuit het opvallende monumentale ‘grenshuisje’ in Beek nabij Nijmegen verkoopt M’ijsjes ambachtelijk geproduceerd ijs met ingrediënten uit de omgeving en (h)eerlijke koffie.

Uitdaging, enthousiasme, energie/fris… Een paar steekwoorden die mij zijn bijgebleven na het kennismakingsgesprek met de oprichters. En die steekwoorden maakten naar mijn idee ook meteen een deel uit van de ingrediënten voor de huisstijl.

www.mijsjesbeek.nl

doel
Ontwikkel een nieuwe visuele identiteit/huisstijl voor diverse communicatiemiddelen

op te leveren
huisstijl, huisstijldragers, advies interieur

Hoe sterk is uw visuele identiteit?
Vijf redenen voor een nieuwe huisstijl
1 › U heeft nog geen visuele identiteit of u komt niet verder dan ideeën.
2 › Groei! De huidige huisstijl en logo passen niet meer bij wat u wilt uitdragen.
3 › Onderscheidend vermogen. Val op in de markt ten opzichte van uw concurrentie.
4 › Met uw huidige visuele identiteit presenteert u zich online en offline niet optimaal.
5 › Het samenvoegen van meerdere bedrijven vraagt om een eenduidige nieuwe huisstijl.