Absent Arbo

Arbodienstverlener Absent Arbo greep een verhuizing naar een nieuw pand aan om de bestaande huisstijl op te frissen. Die opfrisbeurt werd een totaal nieuwe huisstijl die recht deed aan de merkbeloftes: flexibel, korte lijnen, klanten richting en houvast bieden en een aansprekende dienstverlening.
Kleur, typografie en symboliek zijn toegankelijk en eigentijds.

www.absentarbo.nl

doel
Ontwikkel een nieuwe visuele identiteit/huisstijl voor diverse communicatiemiddelen

op te leveren
huisstijl/logo, huisstijldragers, brandbook

Hoe sterk is uw visuele identiteit?
Vijf redenen voor een nieuwe huisstijl
1 › U heeft nog geen visuele identiteit of u komt niet verder dan ideeën.
2 › Groei! De huidige huisstijl en logo passen niet meer bij wat u wilt uitdragen.
3 › Onderscheidend vermogen. Val op in de markt ten opzichte van uw concurrentie.
4 › Met uw huidige visuele identiteit presenteert u zich online en offline niet optimaal.
5 › Het samenvoegen van meerdere bedrijven vraagt om een eenduidige nieuwe huisstijl.